Tuesday, December 7, 2010

Cute Miut...Comel Molek

Assalamualaikum Reader
ak mcm x sedar...sekejap sje dah masuk tahun baru hijrah 1432 kan..mmg aku x sedar pon..
aku akui...ak bkan ikut calender islam pon..ak sedar pon sebab hari ini Selasa  cuti umum sebab sambut maal hijrah..itulah..siapa yg perlu di dipersalahkan???mmg aku kot yg salah..ikut kalender org kafir..ermmm??...amir oh amir..ape mahu jadi??

Yes..aku mahu jadi manusia yg terbaik di mata ummi dan keluarga..inshaallah..Amin
semua ada azam kan di tahun baru...aku pon!!..apa azam aku..x eprlu kot tahu..;D
tpi aku nk jdi lebih baik dri tahun sebelum nie..amin..


kita mula cerita baru ye..:)
Semalam..isnin..untie aku dri kedah mai sini kt melaka..
so aku lah jdi tour guide dye org..:D
so..saksikan beberapa keping gambar yg x seberapa nie..huhu

Keluarga yang sngat comel..cute miut..:D

Kazen aku yg paling cute..nama dia Anis Sofea..
cute kan???kan??kan??kan??

See,,,kecik2 baru 5 tahun dah pndai psoing..bila besar boleh jadi top model nie..:D

penat ye anis naik tangga??

Sweet gila!!

itu akak anis..nama dia Izah Farhana..
dia marah abg amir tdi..mne gmbar farhana..anis je bnyak..
aku pon x prasan..gmbar anis je lebih..mgkin farhana malu2 kot..hehe

jom naik feri
****************
********
antara pemandangan yg aku snap..:)
**********************
**************
*****
*********************
**********
***
********************
***********
***
ini untie aku..mak si anis sofea..
apa mcm..sama x saiz pipi kita..haha..:D

sepanjng perjalan aku dukung si anis nie..peluh beb..
apa mcm..ada gaya seorang bapak x???haha..

dah penat2 berjalan jauh..Masa untuk makan..
makanan ditaja oleh burger king...
sirius dah setahun ak x makan ini buger king..tx pakcik mat belanja saya..huhu..:D

Perasmian pembuka selera..:D

Hope xde yg meleler air liur tgok ini buger ok..besar gila..
ak makan 1 hari kenyang..dan gerenti lemak ak semakin membiak!!..haha

***********
****
Hope semua berpuas hati ye..huhu
kalau boleh..tinggalkanlah komen anda ok..:)

33 comments:

syafiqstatichot said...

huhhu... comel nye anis sofea tuhh..kiut miut..

gambar dia yg first semattttttt giler vaviss!!!.. terus bawak ke gambar2 berbelakangkan background melaka dan umah2 tuh sangat cantik.. ditambah plak dengan awan yang berkeadaan sangat cantik dan baik.

pastu plak dengan makan di Burger King buat aku rasa lapaaaaaaaa weiii..hahaha

p/s : ehem2.. gambar2 kat sidebar aku perasan da resize eh.. sume dan beso2, cun melecun.. kikikiki.. keep it up!!!!

Unknown said...

bagus blog nie...
huhuhuhu...
redzuankassim.blogspot.com

Amir Naufal said...

perghhh...cukup pnjng dia komen..hehe

comel kan..perangai dia pon comel..
tx tw..ak try snap yg trbaik..berjaya gak nmpak awan..haha..

2lah..spe yg ajar la kan edit gambar tepi 2..tx syafiq..:D

Amir Naufal said...

tx redzuan..sekadar ingin kongsi..
blog kamu best jugak..:)

Fiq Fikri said...

ceh2...sofea comel kot,
pose pon pandai mesti abg amir yg ajr kan2...
semua ctik la mir.mak die pon cti,ao-pak die cute....

Anonymous said...

slamat tahun baru.
Giler kempunan nk g melaka.
agak2 kalau g sana hencik N.A leh jd kite punyer tour guide x? hehehe

SyahmiFikri said...

wahh.. comel2.. budak kecik itu ada gaya jadi model laa.. hahaha.. nice pic la bro.. waaalaahh~

Amir Naufal said...

zoey..
salam maal hijrah..
boleh sje..datang sje!!..amir boleh sje..nk pusing satu melaka pon xpe..xde hal..:D

Amir Naufal said...

syahmi:
kan..ade bakat jdi model..
teringat kt mia cerita adamaya..
comel gila..sme la cm anis nie..huhu

Nurulbadiah Lai said...

Ya tuhan..comeynyee budak tu..
nice shot amir..
love all ur pictures!

Amir Naufal said...

hehe..tx nurul..:)

Nur said...

anis sofea sangat comel..cute...dala pandai posing...

kim salam kat dia eh..hahah...

Amir Naufal said...

ok..salam akan di kirim..
tx nur..:)

Anati Soki said...

burger thu buat anat terliur.. wa... nkjugak jadik model kamu.. :p

: husna : said...

cumil betol kaze awk tu..anis sofea..
rasa nk picit2 je pp dye....

btw, lawa2 pic kat sini..upah tlg amik boleh? ^^


salam maal hijrah...may Allah bless us :)

faizalnizam said...

anis tu kecik2 dah pandai beraksi depan kamera ye. bagus bagus.

banyak betul photo. dah lama tak ke melaka. hurmmm. thanks for following my blog.

Amir Naufal said...

sedap gila itu burger..mmg meleler..haha;;D

Fiq Fikri said...

...:)

Dr. Rodzila Rodi said...

salam
akak pun dok melaka..
tapi tak dan nak amek2 gmbr
takde tourist guide la..hehehe..
anyway,
nice shot..
kene ada "feel" lebey tu nak snap pic..
baru la superb!!!
ngeeeee >_<

hamzah ian said...

seyes gmbr cun bro

Pencacai Alim said...

jln2 cr jodoh tul..

::FAIZ:: said...

suka pic 1....

Unknown said...

sonok nye holiday kat mlaka ni...syok!!!!

Amir Naufal said...

poji:..jom datang melaka..ak leh jdi tour guide ko lak..hehe

Amir Naufal said...

faiz:aku pon suka..hehe..tx..:)

Amir Naufal said...
This comment has been removed by the author.
Amir Naufal said...

PA:memandai je kau..ak jdi tour guide smbil berjalan la..haha

Amir Naufal said...

hamzah:..tx sngat...:)

Amir Naufal said...

dr.rodzila:yes..kne ade feel time shoot gmbar..kne rse dalam hati...bru gambar 2 hidup..huhu..:)

KNS said...

eh
comeeeeeeeeeelnye dak pompuan tu
...
hai hai
slm perkenalan ='D

zety said...

gambar hanis yang first tu cun!

Amir Naufal said...

FN..mmg budak paling comel..huhu
salam perkenalan..:)

Amir Naufal said...

zaty:..tx..:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...