Monday, July 25, 2011

Jakun 1st Time Jumpa Dato Siti Nurhaliza

Assalamualaikum
JAKUN 1ST TIME JUMPA SITI NURHALIZA
tajuk x boleh blah kan..haha....yela..selalu tengok jauh2 je..kali ni..dari dtg smpai blik aku follow dia..mmg gila jakun!!!!..nk kata peminat setia x jugak..mungkin peminat curang la kot!!..yela..kejap duk puji dia..kejap duk kritik dia....diam2..:D


Sabtu lepas 23.07.2011 Siti Ade jenguk produk dia kt Watsons Jusco Melaka baru and lama..kira bertuah la..x rmai yg tahu..so x ramai la yg serbu dia..lagi2 time dia dtg..best jugak dapat snap mcm PAPARAZI..hehe


Cantik kan badan SITI!!..:D


meh msuk..buat mcm rumah Sendiri


tenung aku beb!!!


Muka pak gurd x menhan..masing2 teruja..haha


Diserbu


Muka dia tgok dekat2 mmg cntik..aku rse muka dia ori..xde buat bibir ke..hidung ke...aku cayakan SITI!


Sirius aku pakai serabai gila..kawan aku  ckap mcm nk msuk tdo..dgn selipar jepun aku.. dgn rmbut mcm  wolverine x men dah..haha..Asalkan BAJU AKU DGN DATO SITI SAMA WARNA..:P


Lagi sekali bertuah..x sangka pulak dapat bergambar dgn dia..org lain kena beli dulu produk simplysiti atas RM80 and kne tnjuk resit..aku selamba je beratur.."spacial edition"..tx to owner Simply Siti Watsons melaka..kak mimie and rafiq..:)


mau ke Jusco Melaka lama pulak


Kereta Dato Siti nurhaliza sudah ready


Sirius dato siti sngat peramah..time nk autograph,,smpat dia berbual dgn aku..dia yg mula tegur aku..tnye study mne..duduk mne..umur bpe..aku gila cuak AKA teruju time 2..so agak blur..ingat nk tnye mcm2..dan2 time 2 otak aku block..ooh ya..ak mntak dia sign kt fon aku..tpi 3 jam lpas 2..terpadam..haha



BYE2...jumpa lagi ye kak siti

25 comments:

CM said...

perrrghhh amir glamer tahap gaban,,,ingat sampai tua tu,,bau dia wangi tak amir...

Amir Rayyan said...

Dia istimewa...Permata seni milik Malaysia....

Rtp Farra Arisha said...

untung dia jumpa dgn dato' siti. errr a bit envyyy with u :P

Amir Naufal said...

Makdak..tahu xpe..smpai termimpi..huhu..entahla..x smpat nk bau dekat2..hehe

Amir Naufal said...

Amir..yup..only one di malaysia..:)

sully86 said...

jakun teramat sangat!!! =P

DDFABULOUS.COM said...

Best kan jmpa siti depan mata, lagi best klau dpt interview dia dlm PC...hehe...

Unknown said...

nanges laa jumpa tokti...

::FAIZ:: said...

jelez ai

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

eh eh eh jumpa siti lah... cantik dia dlm pic ni. mmg nmpak pure dia without botox2 ok;)

DanieL AdiE said...

NIE AKU SGT2 MARAH!!!

AWAT AKU X TAU!!!!!!!!!!

RUGINYE!!!!!!!!!

reyna said...

tudia besaq dah siti time jumpa dulu macam lidi

laskar pelangi said...

wah! untung lahhhh=)


siti nampak chubby skit;)

Adam Ikan said...

btuah nyea ,

follow urs :)



_________________________
I have added cool emoticons to this message.
To see them go to http://x.exps.me?2521fc2991c276d00d89e037ee31c093

Anonymous said...

aritu die dtg penang, x sempat nak skodeng. hahahah

gamba cantik la. <---- pinjam. haha

iKhRam said...

best giler..!!
tu baru jumpa
agaknya kalau mak iti jadi mak tiri kiter.. lagi best kan? hahaha

Nalisa Syahira said...

hoooo , untung la

abyahuys said...

ada sorang lah pak guard yg buat muka x teruja... tu mesti kuciwa sbb siti da kawin ngan K tu... hahhahah!

Asri ali gur said...

Best r dapat bergambar dengan datuk Siti.....

Pojiepooh Abdullah said...

jelesnyaa! yg penting baju sedondon yer!

Umar Kadir said...

wow jumpa dato' siti!! gempak!!

anyway, nice blog bro! just follow your's

myezatul aQma said...

bestnya diaainesse

Zamri said...

Cantiknya baju Siti. Concept military, and nice color too.. :)

Anonymous said...

pergh.....siti terbaek!!! muka msing2 mengundang...hahaha

Khairi Fakhri said...

ciss! org len sume kene beli produk rm80 lebih baru dpt tangkap gambar same ko lak dpt spesel edisyen kan? jelessssss3!!!! -.-

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...