Friday, October 21, 2011

Apa Tujuan Sebenarnya Berblog?

HAI HAI HAI
APA KABAR INI BLOG?
OH YA..ASSALAMUALAIKUM

Apa macam..mesti ada yang tertanya kan..asal ini blog sudah lama tidak bernyawa??
4 bulan bai...Siti Nurhaliza lah penyambut blog aku selama 4 bulan ni..kelas u alls..Choi! Bapuk sial!..haha..Tiba-tiba ini hari terasa nk bukak lak..sebelum ni aku mmg xde mood nk berblog lagi..mgkin sebab peratus kemalasan sangat tinggi + sebab2 tertentu


Sebenarnya apa tujuan berblog?
kira jawapan jujur la ni..kalau masa mula2 dulu aku sekadar ingin kongsi apa yg aku buat..seperti siapa yg tahu..aku suka mengambil gambar..then aku nk kongsi hasil gambar aku dekat blog ni..
kalau org komen..perghh..rasa puas je.
lama2 kan..bila dah ramai follow..perghhhh..tiba2 mcm dah shok sendiri..rasa diri ni konon2 dah ramai kenal..erti kata lain..POPULAR!!..biasalah..tipulah kalau korang yg buat blog ini xnak glamur..nk follow bnyak2 kan? ada yg akan jawab.."eh mana ada.aku suka2 je..nk isi masa luang" owh yeke? ok.


Tapi lain org..lain cara kan..aku x cakap semua..aku cakap kt diri aku..so aku nk betolkanlah niat aku ni..
mmg ada yg ckap..amir sombong..ermmm..itu mgkin betol gak..sebab ada yg ckap aku ni kadang2..biasalah feeling2 BAJET!..nk layan org yg hot je..takat  yg ehem2 yg aku x kenal..takat dia hai..pas 2 aku hai blik..then aku buat x tahu je..lain lak ngan org hot.aku yg akan layan lebih..mksud aku..org yg aku x kenal la..kt FB..tpi kt luar aku x cm 2..harap maaf..


Aku x lari dari buat silap ok..sory kalau ada yg x puas hati..sebab 2 aku nk buat entry ni setelah 4 bulan x aktif..aku nk betolkan mana yg patut..aku akan cuba layan smua org..kita x boleh hipokret kan?? so sekarang aku jujur...


haha..tgok..da lama x update...membebel panjnag2..sory kalau meluat..
aku just nk kongsi apa yg aku prlu kongsi..so tolong bagi sokongan pada saya ok..perghh..lagi sekali BAJET!!..haha..gurau2 saja.amir ni sebenarnya pandai tw melawak..korang je cakap yg aku ni sirius gila..sampai tengok muka pon takut..so tolong jumpa aku dulu then baru nilai diri aku ini mcm mne..:)


oh ya..ini gambar aku bersama budak Lelaki Geek dan abg shafiq..suka sngat memori gambar ni..:)


Hope..blog ini akan sentiasa di update..aku pon dah nk final sem ni..bnyak projek nk kne buat..doakan semua berjalan lancar ok..tx kerana sudi membaca
Assalamualaikum..:)

9 comments:

Fiq Fikri said...

akhirnye amir muncuk choi pondan sangat la ahahahah!!!
apae2 pun berblog la selagi mampu ok

Z.I Zam Ijam said...

hoihoihoi . pengunjung baru datang ni ,
HAHHA! teros kan berblog ok . sebab manyak syiok .^^

Anasyg said...

wah - lama ta dgr ko ngupdate =) gud to hear u back

Umar Kadir said...

hye there! love your blog lah bro! banyak gambar lawa-lawa! teruskan ber-blog!

Acha Mahfar said...

cantik sgt2 semua gamba & amir makin comeii :)

B L O G D E T said...

selamat berblog...bak kata Tun Mahathir..berblog ni boleh buat kita jadik awet muda!

notacomei said...

Nasib baik tak berbulu satu badan, manalah tau kot bertapa dalam gua ker haha.

urbangothix said...

very nice....love the filter usage on this photos....suitable..you guys rocked it.:)

hafrawiey ozakawa said...

wahhh..couple la u all nh..asyik bertiga jekk..:)...hehehee


juz kidim..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...