Friday, December 9, 2011

Photoshoot Bersama Lelaki Geek


Assalamualaikum kawan-kawan
apa kabar?? lama kan aku x update blog..xmau bnyak cerita..
ini dia..ada juga gambar baru kan..tempoh hari aku ada shoot area Bukit Bintang..di belakang Lot 10..aku main belasah je ini tempat..nmpak mcm cantik..so macam nk cuba..dengan menggunakan speedlight milik aku sendiri..sambil itu..mahu belajar nak guna..maklumlah..fotografer baru nk belajar..sirius..beza gila gambar aku guna speedlight ni..sangat puas hati..


 Siapa lagi la kan model aku..si budak blogger famus 2 la kan..si Lelaki Geek.. kawan baik merangkap aku sebagai pembantu peribadi dia..artis katakan..kena la ada PA..tuiii..haha..






 oh ya..aku yg shoot ni..tpi si fiq yg edit..aku cume upld je..hehe..
ok..harap2..lepas ni hari2 la aku update ye..sebab mcm makin bnyak lak gambar yg aku nk kongsi..:)



Aku sekarang dah mula aktif dalam weeding fotografi ..sebelum ni kalau siapa yg kenal aku.aku bnyak shoot model jekan..so nk tukar bidang lak..mahu belajar..sambil 2 mahu cari pendapatan sikit..

UNTUK WEEDING PEKEJ
JAMIN AKU BOLEH BAGI HARGA YG PALING MURAH..SERENDAH BAWAH RM300 TIDAK TERMASUK COSTUM ALBUM


5 comments:

zizidiazora said...

wah amir naufal sudah mengingati jalan pulang hahaha.....selamat memeriahkan dunia blog ye amir dan tunggu komen2 manis masam masin pedas (4 rasa)dari abg zizi ye. hahaha....

Fiq Fikri said...

aku doakan ko berjaya ye amir,slmt berblog ahahahha

Unknown said...

lens flare tu nampak nau..

sully86 said...

update akhirnya..hahahaha

Shima Batu said...

like.. picture no. 2 ..errr.. dengan mengabaikan muka si Fiq... hahaha... gurau jer. tapi... cantekkk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...