Wednesday, December 14, 2011

Wedding Amru & Aishah

Assalamualaikum 
Hari ini aku nak kongsi gambar wedding pakcik aku sendiri..Amru Ahmad bersama isteri barunya..untie Aishah..untuk pengetahuan pembaca..aku baru nak giat aktif dalam wedding fotorrafi ni..dan ini adalah hasil pertama aku..kira pengalaman pertama aku la..pakcik aku ni..aku x mintak upah pon..aku just suka2 je..huhu


Cantik x editing gambar semua ni?? nak tahu siapa yang tolong aku edit???
yeah...dia mmg sangat berbakat dan rajin..yehaaaa..si Mohd Fekri Bin Ahmad..
so selamat melihat hasil kami..nk ikutkan bnyak lagi..tpi ini sje yg mampu aku upld..:)

normal edit









Orang cakap..semua apa yang kita buat..belajar dari kesilapan..so banyak yang aku dapat belajar dari shoot wedding ni...hope hasil akan datang..semakin baik..

Siapa yang ingin menggunakan perkhitmatan Aku sebagai fotografer bolehlah contect ye di facebook aku
aku boleh bagi harga yang sangat berpatutan..mengikut kemampuan pelanggan..org cakap..harga boleh dirunding..huhu..:)


6 comments:

Fiq Fikri said...

aahaha aku edit yg ade logo nama ko tu je eekkk amir nuafal,pandai2 tambah huhuhuh

khalila ishak said...

good job amir & fiq. pict yg ade keris tu paling suke ^_^. location kt mane eh? gdluck amir ^_^

Anonymous said...

bgus2..gunakan bakat yg ada untuk buat bisnes =)

sully86 said...

ada beberapa gambar lens flare posisi dia tak kena, and some of the gambar overexpose masa buat editing, nampak tak natural

Joe_Hans said...

nanti aku konvo, nak tempah bleh?? hahahha

dyka said...

good job mer! cun!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...