Thursday, December 15, 2011

Peraturan Taman Tema Air yang Bajet Macam di Hollywood!!!


Assalamualaikum 15/12/2011
untuk pengetahuan semua..aku ni sekrang sedang bercuti kat Kedah..balik kampung la senang cerita nooooo..so maklumlah..kalau dah bercuti...kena la pergi tempat best kan..ok..pagi tadi...aku..2 orang adik..si Amir Fyrdaus dan Amir Shouqqie dan kazen Mohd Syafiq..pergi la mandi mandi kat The Carnival Watar ape tah..dekat je..kat belakang rumah je..area Cinta Sayang Resort Sungai Petani


Best x???
ha..biasa2 je..dengan nada yang ikhlas...sebab ade 2 je permainan yang mencabar..yang lain semua main air..cakap pasal main air..aku jadi cikgu beb tadi..siap ajar budak2 berenang..kau reti berenang??  x reti meh sini aku tolong ajar


 Berbalik pada tajuk "Peraturan Taman Tema Air yang Bajet Macam di Hollywood!!!" cuba anda lihat gambar kat atas ni..notis ni..korang cube tenung betol-betol..adakah patut??? macam inikah budaya orang Malaysia??? adakah tudung harus dibuka di taman tema air?? tidak boleh memakai seluar panjang??? aku x mention kat tempat ni saja..semua taman tema air kat Malaysia yang aku pernah pergi semuanya sama..Tapi kebanyakan dan termasuk aku..maian belasah je..sebab peraturan kat sini loggar sikit..mungkin kat Kedah kot..mungkin notis ni ade masalah time orang nak buat kot..manalah tahu..anggap baik sajalah labu


panas topik aku kan..huhu..
oh ya..aku snap semua pic ni hanya menggunakan Blackberry 9780 saja..boleh tahan..biasalah..ade edit sikit..:D

'

Baca dulu arahan sebelum jalan>>
TEngok aku dah jatuh!!!!..haha
Gaya terbaru aku...x suka sila jangan tgok lama..muka x tahu malu..:)
 Aku naik benda ni nak dekat 7 kali..boleh tahan best..naik darah aku beb,..
so..spe yang duk kedah..meh datang sini..
bye bye bye

12 comments:

zizidiazora said...

Macam best lagi kat a farmosa atau kat Melaka Wonderland hutan rekreasi ayer keroh tu kan...

Amir Naufal said...

abang zizi..aah...sangat..bosan la kt sini..dah la lantai koleh xde mozac..bajet rendah gila!!..tpi murah la jugak..rm18 je

khalila ishak said...

amboi.... tu pasal malas pegi tmpat air cmni. huhu

Amir Naufal said...

khalila..2 lah..perempuan mcm x bnyak boleh main..mcm kesian pulak kan..mmg x patut

Anonymous said...

amir kenapa tak pakai seluar dalam je mandi. baru seksi. HAHAHA. :D

Scha Nazri said...

gambar yang last tuh bajet HOT! weeekkksssss. hahahah

Tropical Ice Cream said...

klo g hari khmis or isnin byr 10 ringgit je siap makan .hehe tp tmpt dia mmg xbest punnn :P

Fiq Fikri said...

ko ingat ko seksi ke amir?erkkk ahahhahaha insaflah ahaah

Shima Batu said...

Mir.. rasanyer kt A Famosa Water World pon garis panduan berpakaiannyer camtu. tapi.. ader ku kesah?

Joe_Hans said...

aishh....aku mandi dalam tab mandi jerla mir.. hahaha.. lagi hebat peraturan pakaian..haha

notacomei said...

Buat kat Malaysia letak peraturan camtuh sah-sah boleh bankrup.Ntah apa-apa je ahaha.

Anonymous said...

penah pegi ctu. ekceli bnde yg bt rs best p ctu = famili. spend time ngan fmili. masa x boleh diundur. anyway, mmg sunburn abes lah lau main air kat kedah. x rs camtu ke?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...