Sunday, December 18, 2011

Pengantin Paling Comel 2011

Assalamualaikum 18/12/2011
Hari ini aku Amir Naufal Bin Norull Ahmad ingin berkongsi gambar pengantin yang aku rasa Pengantin yang paling comellah tahun 2011!! bukan muka je comel..kelakuan dye org jugak sangat comel!! sangat sporting beb.. 
Masa ni aku just follow kawan fotografer aku dari Shah Alam..Gmie Hizami..alang2 aku dah ade duk kat Melaka..dia ajak la aku teman..weeding ni berlangsung di Hotel area Bandar Melaka then time petang mcm biasa adalah outdoor photoshoot..amek la kat Melaka Town..

Aku x amek semua gambar ni..si Fik Fikri yg amek..aku just kene dera pegang reflector je..sangat kejam..nk amek gambar pon xde peluang..xpe..bagi peluang kt budak geek!
Adingan pujuk memujuk..so sweet!!
So...sekarang aku dah ade pembantu tukang amek gambar la kan..Fiq ni banyak bakat terpendam dia..bukan shoot je..edit jangan cakap la..memant TERBAIK!!

"Aku prefer shoot gambar candid..kerana ia akan nampak lebih asli"
BYE BYE BYE

10 comments:

khalila ishak said...

ahahaa... yg 1st comel sangat. waa, x sgke fiq yg snap. ;)

gmiehizami said...
This comment has been removed by the author.
gmiehizami said...

banyak lg mir ngn fiq kena blajar dlm wedding ni.. hehehe tp apa pon gambar cantik.. edit jgn over2 sgt yer.. =p.. nnt kalau mie turun melaka wedding jgn malu join lg tau =]

Fiq Fikri said...

huhuh dgr tu gmie dh bg nasihat huhuh tx gmie huhu tunjuk ajr ku sifu ahahah

Dream said...

: Chumel !

Unknown said...

yup...setuju amek candid ag nampak comel...tapi yg ni pun ok ape...

RIMA DANIA said...

SEMUAAA CHANTEK..korang berbakat..

Papa PUSS said...

Arghhh suka adegan pujuk memujuk tu..
So sweet, dan berkesan nampak..
The bestlaa..


Follow here..
Hope hit me back..

vendoline said...

model p[ompuan pandai main ekpresi....
tempat pon cun...editing 5stars la...

ayie said...

haha..alalala..cute

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...