Thursday, June 21, 2012

Dr. Bryan John Paulose


Assalamualaikum...
Jeng jeng jeng
mungkin udah ramai dah tengok model baru aku ni kan kat page? 
meh tengok lagi..lagi besar kualiti gambar!..:D


Meh kenal dengan model ni
nama dia Bryan John Paulose..aku panggil dia Bryan..
aku boleh cakap..dia sangat hebat..sebab apa..sebab dia seorang pelajar MEDIC di Melaka Manipal Kolej..bakal seorang dr gigi..tengik jela gigi dia..putih kan!..hehe

Bryan ni merupakan MODEL TVC..TV model comersial..
pernah jadi model iklan Pizza hut..Baskin Robin dan Astro..








Tempat yang mendapat bnyak sambutan..





UNTUK PERTAYAAN PAKEJ 
CALL AMIR NAUFAL
0176724698

Saya adalah fotografer melaka
boleh ke page > Amir Naufal Photography

3 comments:

Ety said...

OH MAIII. Masa buka dashboard tadi, i thought it was an international model tau sbb sangat awesome dan handsome.

no wonder laa pandai posing, memang model kan. cayalah. bakal dr lagi.

btw, nice shot. keep it up ! suka tgk gmbar2 yg org snap, cantik2 sbb Ety buta kamera :D

Rohayu said...

Student lg..wow ingatkn model dri ngra mna ntah.muka boleh dikomersial kn ni.

syafique said...

Assalamualaikum Amir,

Macam mana nak dpt contact die? Saya nak amik die as a Studio Photoshoot model.

Thanks

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...