Thursday, November 18, 2010

PhotoShoot dengan Si Kucing

hai..apa mcm post aku kali ini..
photoshoot dgn si kucing..mcm menarik je kan???
aku nie sebenarnya stress kot..sbab bnyak sngat fkir..dgn exam lagi..so..inilah aktiviti ak ble stress..selalunya main dgn kucing2 nie la..tpi ak nak lain lak kali ni..shoot bersama kucing baru yg disanyangi...
best kot..bukan sennag nk shoot kucing..lain dri org..haha

Hai...nama saya Ali Bakar bin Dolah..sedap kan nama saya..eh..bukan..saya tipu saja..itu jrian saya..
nama betol saya..ermmm..entahla,,tuan saya belum bagi nama lagi la

tapikan saya rasa..saya nak letak nama saya..Siti Nurhaliza..sedap x??..sebab..tuan saya yg gedempol slalu duk sebut nama tu.saya pon x tahu siapa itu siti nurhaliza...haha..saya gelak..jom gelak sama2..haha..lagi sekali..haha..:D

Hai..comel x saya..ini kembar saya.nama dia..saya pon x tahu..tpi saya pnggil dia.."poyo"..tgok dia..posing..cukup main kan..hehe..tapi saya sayang sngat kt adik saya..:)

Mata dia original tau..xpayh nak pakai kotex lens..jngan jeles..:P
sy dnga,,kawan  tuan saya minat gila kt sy..spe entah..ha..MOhd Fikri..dia ckap,,nnti saya da 3 bulan dia nk bgi sy kt dia..sedihnya..saya xnak berpisah dgn keluarga saya..:(

ini amir pula bercakap..kakaa..cukup main si kucing 2 mngumpat aku kan..haha..spe entah mngajar..:D
aku sebenarnya..belum bagi nama kt kucing 2 ekor nie..sebab x smpai sebulan dia lahir..so tgh duk fkir.
comel kan??cube tgok dia posing..mcm2 aku cuba nk bgi dia posing menarik..inilah hasilnya..hehe

CAK!!!...haha...
actly dia tgh takut nie..ak pndai2 la tenangkan dia..hehe..

Muka sirius gila kan..mcm nampak ikan gergasi lak!!..haha

so swett..:)

Pandang camera la syg..

korng ingat..korng je leh posing sexy2..kucing pon pandai ok..haha
nnti ak nk wat runway utk kucing nie..nama pon catwalk kan..so..aku surh dia catwalk..pakai baju Rizman Ruzaimi..ada berani??haha

Ha..si poyo ini..nama dia Muffin bin Murad..
dialah kucing yg plg aku syg skrng..mgkin dia ganti tempat Chubby yg mati beberapa bulan..
tgok dia posing..ada clas kan..mcm raja!!..haha

Perangai dia mmg lain dri kucing lain..xtw cm ne nk terangkan..dia mmg manja..penyayang..haha

Dia nie mmg suka memanjat..


tengok!!!..dia pnjat bumbung..tggi kot..wat suspen aku je..
xpe..dia hero!!!..haha

Ok..sudah habis sesi photoshoot bersama si manja..
harap anda berpuas hati..:)

38 comments:

Qarl said...

nice shots

Wo Jiao Patrick said...

Comelnya...pandai awak edit gambar dan well done kepada kucing yang pandai bagi post heheh

Amir Naufal said...

qarl...tx..:)

Amir Naufal said...

qarl...tx..:)

Amir Naufal said...

PP:..tx...
2 la..jasa kucing yg pandai posing..haha

::FAIZ:: said...

Semat gile

Amir Naufal said...

tx gila faiz..:D

Acha Mahfar said...

amir yang shoot?
lawa lah! jelez ngn kucing tu. huhu

Amir Naufal said...

yes,,,amir shoot..
comel kan..si fiq pon da jatuh hati..haha

pYinCesZ EleCtRa said...

eeeee.....
kucing2 tuh trsngt lah comel...!!!!
jelesznye...
bg la nma catty miow(bnyi mcm plik)...
he5...

Amir Naufal said...

pelik je kan nama dia..
tpi miow sedap gak..
nnti amir fikirkan..huhu

Amir Naufal said...

pelik je kan nama dia..
tpi miow sedap gak..
nnti amir fikirkan..huhu

Unknown said...

tomey nye pic ni...

Amir Naufal said...

tx fauzi..
biasa2 sje..:)

Fiq Fikri said...

wei bila plak aku jatuh hati ni..padai2 wat citer tipu..dah la blog aku tak komen...

Atika Na said...

amir!!!! akak nak balik la next summer. sbb x sabar tgk kucing baru. then rindu, muffin, bella putih.

hehehe.
kasi nama kucing baru donut ke, cake, cheese, br lengkap sikit. heee

Amir Naufal said...

akak ye betol nak balik..perghhh..bestnye!!!..huhu

Amir Naufal said...

fiq:salahla..:P..

alin said...

waaa...sangat comel itu kucing.. :)

Amir Naufal said...

yes..sngat comel..geram!..haha

Anonymous said...

lawa n semart ^^

Anonymous said...

lawa n semart ^^

Amir Naufal said...

tx..huhu..:)

syafiqstatichot said...

gempak la gambar2 lu snap der..i loike!!!!

Amir Naufal said...

tx der..haha..:)

Keyrill Eduardo Willeyhem said...

hehehehe...comel and nice shoot! :)

Nurulbadiah Lai said...

omeynyeee
omey..
omeyy,,
geramnye tgok gmbar ni..
jelusss dengan amir..huhuhu
nk jugak shot camni

JUSTRIEZAL said...

comelnyerrrrr....
aku pon bru posring pasal kucing kt umah aku gak..
kucing nie mmg haiwan yg memahami jiwa kita...
bila kita tgh sedey ke...happy ke...
anyway...cntik shots

Amir Naufal said...

keril:..tx so much...:)

Amir Naufal said...

nurul:..jom kita shoot sme2 nnti..hehe

Amir Naufal said...

riezal..ak sokong..kucing la teman ak klaubosan..dia mmg fham kita..dan kitapon kne fham dia kalu dialapar..haha

SUHAIDA said...

AUWW! COOL GILER GAMBR NI

naufal..klik ni ok http://suhaidasupalio.blogspot.com/2010/10/setting-komen-blog-anda.html

coz klu nk komen kena taip byk huruf (word verification)..just berkongsi

ILA HonEyBuNNy said...

aloloo...comelnya kucing...

♥ An ♥ said...

cantek2 . .
pndai take .. ^^

Amir Naufal said...

tx kamu kamu kamu..;)

SUHAIDA said...

HAI...NAK TYA LA..MACAM MANE AWAK KECIKKAN SAIZ PICTURE YG AWAK UPLOAD KAT BLOG NI YER..SEBAB SAYA TGOK JUST 348KB..TAPI GAMABR MANTAIN NAMPAK CANTIK N XPECAH

sue_546@yahoo.com

zety said...

comeeeellnyee..geram je tengok kucing kucing ni..nice shoot!

Adam said...

SUKA! =D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...