Friday, February 11, 2011

Melaka Hot Models


Assalamualaikum..kali ni aku nk kongsi Model2 paling hot kat Melaka nie..ayat nk melebih tahap kak limah balik rumah!!!aku rasa koraang semua ada yang sudah tegok kot gambar aku ni kat FB..xpe..kt blog lagi jelas dan clear..korng tenung la puas2..hero dan heroin aku ni!!

my 1st hot model..Faradiela 
Ada cerita di sebalik sebelum kita shoot..aku baru sampai rumah dri shoot paksu aku tunang kt Alor Gajah sabtu lepas..sebelum 2 . tiga hari aku kat Ampang..Paksu Aku kawin pulak....si Acha Mahfar pulak call lak lepas 2..aku bru je nk lelap..huhu..ckap boleh x Shoot kita orng esok..aku ckap ok jela mcm biasa...selang beberapa jam.aku msg kat acha blik..ckap x jadi shoot esok!sebab ape perlu dirahsiakan..

acha&faradiela..kawna baik yang hot
tut tut tut..fiq ckap acha call dia menangis ckap kenapa aku batal!!!.fiq meroyan la marah aku mcm orag hilang anak ayam!!..aku x sangka acha balik Melaka sebab nak shoot dgn kita..adoi..aku sngat bersalah time  2..to acha amir mintak maaf sngat buat acha susah!!...and sory terpaksa cerita..hanya luahan hati..ceh!!

2nd hot model..Acha..so sweet
bukan itu sje...esok 2 b4 aku nk pergi ruamh fara...aku rse terlalu sngat malu gila...aku tersalah send msg!!.ak nk send kt someone nie..tpi da tersalah send kat Acha..ayat dia.."take care  syg..love u" hanya tuhan je tahu ape yg aku rse time 2..malu gila!!..sah2 kantoi..haha..ACHA..amir hantar kt Akak angkat amir la!!...:D..amir single lagi!!..:P

Love this pic..aku ckap kat fiq..ko tenung fara dalam hati kau ckap yg kau suka kan dia..so hasilnye..jdi la swet couple buat masa 2 minit..:)
Rindu tau aku kat korang..nk dekat 2 bulan aku x jumpe korang,,seingat aku...last kita jumpe time acha kawin..acha kawin!!!..yes Acha Sudah dimiliki ya kawan!!!haram maklum!!..so anda melepas sekarang!!..hehe..time 2..aku tgh exam..snggup aku terkejar datang acha punye wedding..kawan punye pasal!!..selamat pengantin lama sikit acha!!..sempat lagi nie..tapi dah lma sikit la...:)

Pokok nie mcm kt korea kan..tempat perlu dirahsiakan..ak yg letak benih nie tau..
talian persahabtan aku terjalin bermula dari Acha..kat Facebook 9 bulan lepas..Acha nie aku nak cerita..dia sngat sangat peramah..aku ingat orang cun mcm dia nie x layan sngat aku!!..motif!!...tpi dia nie..semua gambar aku kat FB kebanyakan dia like dan komen..aku sngat teruja lah jugak..dia slalu tanya khabar aku..ckap aku sombong x layan dia..mmg pon kan acha??..amir nie jual mahal sikit..:D...


dah rapat sikit dgn acha nie..aku ada tertengok la..tertengok beb..kawan si acha nie..perghhh...cun gila..sumpah gay kalau ckap dia x cun..aku usha2 lah jugak dia nie..apa lagi..x faham2..aku add lah dia.dia aprve beb.gila shookkk..nama dia kat facebook Faradiela Atieqah Mokhtar..ok xpayah nak gatal2 nak add dia..korang xkan berjaya punye..kawan dia da lebih 4000..so duduk diam2..


fara aku x berapa chat sngat..aku just komen pic dia..aku nie sumpah pemalu dgn dia..xtw npe..sebab dia nie hot sangat kot..aku xnak yg hot2 nie..xnak lebih2..aku ukur kat badan sendiri guna tali..


Nak dipendekan cerita..kita bertemu pada 6.9.2010 kat dataran pahlawan.oh ya..shoot terbaru kita 6.2.2010..ade mksud dgn no 6 kot..sambung balik>.mmg dah lame plan nk shoot  si Acha.Acha nie hobby dia mmg suka bergambar...tpi x sangka la pulak acha bawak fara sekali..untung besar la aku dpat model hot..gambar x cantik pon nmpak cantik..kikikikikikikiki..gelak itik..time 2 fiq malu2 arnab lagi dgn si fara&acha nie..dia 2 mmg pemalu..ak pon sama gak..tpi cover malu!!..kakakakaka..gelak katak.


lame2 kita semakin rapat...nak cerita panjang pulak..korng fham2 jela..haha..aku pernah letak gambar aku dgn fara nie berdua kt facebook..gila sensasi aku jadi bahan..1st ummi aku marah..2nd abah pulak..dan seterusnya ke satu family termasuk untie dan sekepala..ckap 2 gf aku la..ape la..padahal xde ape2 pon..


pasal gambar aku berdua dgn fara 2..aku sngat rse bersalah..yela..ummi aku nie cikgu..so fham2 la..kena la jaga nama baik dia..aku sedar 2..biasala budak muda mcm aku nie..bru nk belajar..bgi aku gambar 2 xde ape2 pon..tpi tanggapan ibu bapa kita..faham2 jela ok..ummi abah..maafkan amir!!

ada mcm cover majalah playboy kan??
shoot kali nie..aku dah x berani nk amek gambar berdua..padahal sebabpose aku mcm badak..besar!!..kembang..perghh..hodoh aku skrng..biar jela aku shoot org..lagi puas..:D

See gambar atas nie..kita shoot kat bangunan terbengkali kat tepi Masjit selat..ramai yang tanye aku..ok..kat tepi masjit selat ya..lepas nie krong boleh la shoot ye..


aku mengalu alukan siapa2 yang nak kritak gambar aku..sebab aku rse itu adalah pembelajaran utk aku..mne yg perlu ak betolkan..aku akan usahakan..aku nie bru belajar..mcm ade kwana ku ckap..pic shhot kali nie ade yg terpotong..tangan..kaki..aku baru sedar..itu akan mencacatkan gambar kita..tx kawan..

nanti siapa yang nk shoot mmc nie ckap la kat aku ok..kita shoot rmai2..nk guna perkhitmatan hot  model aku pon boleh..

see..tangan terpotong..sory ye..aku fotografer tidak bertauliah..haha

acha suka gila kat gambar nie..

kawan kelas aku cakap..klau shoot low angle lagi cun!!..tx kak zu...amir belajar dri akak..:)


dah habis pon..banayng betol aku bercerita..ini khas utk acha and fara..tx jadi kawan yang baik..sayang korng..to fiq jugak..aku sudah anggap ko sahabat aku..sahabat baik aku..termasauk ijat..tx fiq..
harap anda berpuas hati dgn gambar aku ye

32 comments:

. said...

acha!! suke kat dia...
eh kalo nk minta shoot an..kene bayar x?? hehe

Amir Naufal said...

best kan dia..
ermmm..no hal..x kena bayar..nk shoot ke?huhu

Anonymous said...

pic sume cantik2~~~
heee~
well done!
lepas ni shoot pic sye plk ye..
hahha gurau jew :p

Nabil Aizat Abdul Rahman said...

Gambar with the whole tree mmg terbaekkkk

. said...

yup yup!! sgt best..tp dia da jrang update blog la..huhu
wahh yeke?? mesti la mau!!

Unknown said...

santek nye pic2 ni....nmpk cm mhal jeee...

Amir Naufal said...

pjie..nampak mcm mahal??perghhh,,sejuk je dngar..tx kawan...huhu

Amir Naufal said...

nadhirah:xyah la malu2..amir ok je..shoot dgn bf eh..:)

Amir Naufal said...

faiz...tx so much..:)

Amir Naufal said...

nabil..tx..tpi betol ke klau amek gmbar bertiga orang tua ckap x baik..hehe..tpi aku hentam je..haha

Amir Naufal said...

janna..tx..xde hal nk shoot kamu..:)

Amir Naufal said...

janna..tx..xde hal nk shoot kamu..:)

ezhan_artwork said...

nice bro. gambar cun n model mmg sgt hot la. keep it up. hihi

. said...

hahaha...
pk kan nak cmtu sbb 22hb ni bufday dia.. nnti jdi,nad roger2 kat fb ey.. dah add,wait approve je..^^

Anonymous said...

wah2...syok arr pok cik fiq tu..haha

Acha Mahfar said...

amir! ade2 je amir ni g cerita! malu acha! GGGRRR

Anonymous said...

saye nk amek pic seakan2 terapung leh x hehheh~
jadik cm ahli sihir nek penyapu burok die tuh
hphooho

Aiman Ariffin said...

its really2 good. I like the set location. awesome sangat2 :)

QERY HASAN said...

gojes laa gmbr2 ni semua... suka2222..

Amir Naufal said...

wan..gojes gila kan..huhu..tx

Amir Naufal said...

aiman..yes..tx..:)

Amir Naufal said...

aiman..yes..tx..:)

Amir Naufal said...

janna..boleh sje..no problem..huhu

Amir Naufal said...

acha..Opssss..sory..amir x tahu nk cerita ape..ok la 2 kan..huhu..:P

Amir Naufal said...

zoey..si fiq 2 sntiasa untung..dpat shoot dgn free..hehe

Amir Naufal said...

nadhirah..boleh2..nnti ape2 msg ok..tpi area melaka kan??

Amir Naufal said...

ezham..tx so much..bnyak lagi yg ak perlu betolkan..:)

said...

cantik..good job! :)

Muhammad Khairul Fahmi said...

fotogenik....

Lisa Nurulain said...

nice pic,,, suke sangat2.... ^_^

A'aa's world said...

love all your pics.....
great!

RIMA DANIA said...

model2 amir hot sesangat...
pastu gojes2 dan sentiasa
mencantikkan gambar tak kira
lah angle salah ke tak hehehe...
btw kita ada minat yg sama
cuma akak slow sikit dan amir
jauh lagi maju hehe..
good luck & teruskan minat anda!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...