Tuesday, February 22, 2011

Kenapalah Aku Suka Menagguh Kerja

wassup wassup..amir in the house!!!
sekarang jam 10.40 pagi pada rabu 22.2..di bilik baru yang serba merah putih yg sngat hot gila nak mapus...sambil membelai sayang aku si muffin yg gebu gila nak mampus dengan penuh rasa romentik gila nak mampus..muffin??yes..dia kucing aku ok..:D


cuba nengok tajuk entry aku kat atas."Kenapalah Aku Suka Menanguh Kerja"..adakah anda mempunyai peragai seteruk aku jugak??..ermmmmm???,,mungkin aku je kot yg " teruk gila nak mampus"..bak kata dekan aku..dia x ckap kat aku..dia ckap kat smua..aku budak baik!

Tapikan..aku rse kebanyakan pelajar IPT semua mcm aku kot..x semua.."xpe..banyak lagi masa..esok pon boleh buat..lepak la dulu amir.."..itulah yg aku slalu buat..esok dah nk antar..mlm 2 bru nk buat!!..aku lebihkan FB daripada Study.Malas gila nak mampus!!..yg ini aku ckap sndiri..mmg kau Pemalas amir!!!..apelah Nak jadi dengan Kau amir!!!teruk Gila nak mampus!!!

Kenapalah Aku suka mengguh kerja eh??ape la yg buat  sampai jadi seteruk ini???adakah disebabkan FACEBOOK???  adakah Mark Zuckerberg perlu dipersalahkan??Tidak sama sekali!!..Amir Naufal yang perlu dipersalahkan!!..perlukah aku perlu dirotan..perlu dicubit mcm skola rendah dulu??mungkin perlu!!..so siapa2 yg nk buat sedemikian kat aku silakan.

Untuk Amir Naufal Bin Norull Ahmad yang malas gila nak mampus ni..cepat2lah bertaubat..pintu syurga masih terbuka..apa kena mengena??..yes..kita perlu seiring..kena balance..dunia dan akhirat..jadi ustaz pulak tiba2..stop pnggil aku ustaz..ok..aku ckap kt diri aku nie.."so to aku yang menaip..jngan la jadi malas!!!janganlah suka tngguh kerja lagi ok..bilik kau pon da bertukar wajah..sikap kau pon kena tukar la!!...amin...aku perlukan sokongan dri anda


Jom tukar topik


Ahad lepas..aku dengan si  Mohd Fekri @ Fiq Fikri. @ Lelaki Geek plan nak Photoshoot kat tempat lain dri yg lain...OTW ke rumah fiq nie Kat area Selandar Jasin..terjumpa lah satu kebun getah nie..perghhhh..ala2 kat Korea Sonata Musim Luruh..cantik beb..aku singgah la kt sini..


 Sebenarnye ade lagi yg kebun getah cantik gila..tpi aku mcm takut la..aku mngaku!!..takut ade binatang yg x sepatutnye..sebab rumput dia pnjang!!,,terbayang aku ular melengkar..haha..


Kira-kira balik..ini Photoshoot ke 9 muka si Fiq je!!..korang bosan x??harap x la kan..haha..
ade mmber fiq cakap..kaya ko eh..bnyak sngat Photoshoot..hampeehhhh..ko bayar aku ke fiq??haha..xpe fiq..utk ko aku bgi free!!..ko jugak bgi job kat aku..ko la sumber job aku..aku pon nak asah bakat kau..aku tahu ko ade potensi??potensi ape??korang fikir la sendiri


Xdela sehebat mana gambar aku nie..owh ya..ckap pasal x sehebat mne gambar aku..semalam Aizul Marcello ada tegur kat Chat FB aku..dia ckap lbih kurang cm ni "abg selalu baca Blog amir..amir selalu sebut2 nama abg kat entry..kalau boleh x payah la ye..blog abg xdela baik sngat pon..bnyak lagi blog yg best"..yes..bnyak blog lain yg hebat..tpi amir suka blog abg nie..entahla...mungkin lain dri yg lain..ada gambar yg best..diiringi lagu yg x pernah didengar..selain 2  dia ckap..kita sebagai blogger nie kena cri kelainan..jngan curik idea lain..x sngka sngat dia ade baca entry aku!!!..Semangat aku mendatang tinggi nak mampus!!!.Tx Aizul Marcello..:)



Fiq fikri sudah ada pose lain..sbab dia rse tercabar ade mmber dia ckaap "fiq.nama posing kau sama je eh??" so dia try la aksi makan satay daun..lain dri yg lain kan??haha



tengok aku posing..mcm budak cacat..haha..sory beb..aku pndai mengarah org posing je..tpi diri sndiri teruk gila nk berposing..haha

ok beb..tx read my blog..
Assalamualaikum

20 comments:

Fanzi Ruji said...

tangguh kerja tu biasalah. tp tangguh2 pun kerja mesti siap jugak. =)

Amir Naufal said...

haha..mmg la..tpi da last minit nie..hati msti x sedap..ade je x kena..kikiki

Strept Akiera said...

menangguh tu kdang2 mnakutkan. last2 minit baru nak study..last2 minit baru nak ciapkan assgment. pastu baru huru hara. hahaha
dah biasa kot dgn situasi tuh..

Nabila Shah said...

ha . taw takpe. smua org macam tu.
=.=' tak tau nak bua pe dahh.

Unknown said...

wow still pakai fiq as a talent..yg fiq ade talent yg bole diketengahkan..patik dh jumpa korang dan apa yg patik rs dengan asahan amir kat fiq..fiq bole p jauh..

-ilhamArman- said...

amir.. ak ada perangai sama cam ko!!.. =_="

tp bkn pada assign @segala jenis tugasan.. tp daily life ak.. hahaha..
terbaru ak menangguhkan 2bulan untuk mengemas 3 kotak baju+buku ak.. smpi skrg ada kat sblh ni haa.. hahaha.. giler mls!

lieya orange M.I. said...

okey apa ammir posing...
tak boring pun tgk lelaki greek itu...opsss..

kikiKI...

shafiq ahmad said...

gambar cantik bro..terpegun gua nak buat photoshoot macam tu

Fiq Fikri said...

thank!!
ko mmg suke tangguh keje..aku harap ko tak lalai....dan cuai
lagi stu...amir ko yg kene byr aku..bkn aku byr ko...
ko yg nk shoot aku...ishh2

SyahmiFikri said...

mcam standat jer bab tangguh kerje nie.. hahaa..

slalu gak cmtuh.. hahhaa..

stle fiq jadi model.. muahaha

Anonymous said...

lorr..pok cik fiq sesat lam nih lagik? semua ada dia hahahah...pok cik jgn mrh nenek.
kamu ni suka tgguh kerja kang jd over mls cam saya hahahahhaha....

Amir Naufal said...

zoey..amir dah xde model lain dah..dia je yg free..haha

Amir Naufal said...

syahmi..yes!!
mari kita sokong fiq..:)

Amir Naufal said...

fiq:
komen pon kau..haha
bayar kau aku nak bayar kau..aku bkan slalu blnje ko makan ke??ok la kan??huhu

Amir Naufal said...

shafiq ahmad:
tx sngat2 bro..xde masalah..camera biasa pon boleh..yg pnting tempat dan cara kita main camera..:)

Amir Naufal said...

lieya..
alhmdllah..selamat ade ckap x boring kan..jngan perasan kau fiq!!haha

Amir Naufal said...

Ilham.
kau sebijik perangai mmc aku...ade geng!!..haha

Amir Naufal said...

patik aka Pogie
yes..klau siapa yg kenal fiqri 7 bulan b4..jauh perubahan dia..dari segi gambar dia..cara dia berpakain..cara dia kt depan camera..lain sngat2..
inshaallah misi aku akaj berjaya..cewah..hehe

Amir Naufal said...

Strept Akiera
good..tx bgi prkngsian anda..hehe..

Nuar El-Ummar said...

like photoshoot..weeee.. ble nk snap aku lak bro..heheh! gurau2 jek... pe p0n x sala tnguh keje..asalkn siap..& x last2 mnit...ngeh3... :p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...