Friday, July 22, 2011

Summer Holiday di USA


Assalamualaikum
apa kabar???
Setalah cuti 3 bulan..akhirnya aku kembali ke kolej..mula hidup baru di sem baru..yeah!!!
apa macam gambar aku kali ni..korang rasa kt Malaysia ada x????
yeahhh..kt belakang rumah nenek aku beb..aku je tahu kt mana pintu masuk dia..
selama ni aku menghilang..x update bLOG gila babai lama!!!ha!!!...
ini tempat la aku singgah..nk tahu kt mne???
suatu tempat yg semua org nk pergi..aku telah terbang ke negara TRUMP!!TRUMP???AMERIKA la..
 tempat yg aku singgah seperti
Crater Lake National Park
Yellow Stone Nasional park
Olympic NAtional Park
Seattle
dan Glarcier national Park,Montena
Smpai hujung dunia kita jelajah beb..Syukur


Sirius korang caya x aku pegi ini semua tempat??sirius aku tipu korng dalam masa 3 minit..shok sendiri kejap..hehe..ermmm..sje nk gurau2..jngan marah ok..spe yg setia view blog aku..tahu kot siapa individu yg berada di sana kan..kenal x Atika NA??yeahhh..akak akulah..dia study kt sne..di Drake Universiti IOwa,USA..so Summer holiday lepas..dia dgn kwan2 dia..tour la..biasala student kan..Semnagt Drive kereta sendiri..hampir lebih 1000KM dia jelajah..betol ke ayat aku??lantak la..haha



teeeeettt..aku xmau cakap bnyak2..aku just nk kongsi sje gambar yg sngat indah..sngat menyejukkan mata memandang..aku terpesona lihat kebesaran Allah..so x salah kan nk kongsi..


akak aku cakap..dia snap semua pic ini hanya menggunakan Iphone 4 sahaja..ulangi.Iphone 4 sahaja..perghhh..aku diam kejap time 2..gila bababai..kalah Nikon D700 aku kot!!! kalaulah aku dapat pegi sana..alahkah bestnye..


SUBHANALLAH


Kawan akak yg gila2 best...NOYAN


TEAM  SURVIVOR MALAYSIA


PERFECT!!!


NAK tidur!!


Mimpi


ARGHHHHHHH!!!!


BASAH!!!!




Yellowstone National Park




So hot!!!


PERghhhh..nampak x??beruang melintas beb


WASHINTON


My Family..DODOL...ABAH..AMIR..QIE..UMMI..
KITA SEMUA RINDU AKAK..LOVE U

Itu sahaja yg dapat AMIR NAUFAL NA kongsi..nntikan ENtry yg setrusnyan ok..
Jaga diri..:)

17 comments:

Orang Kita said...

nice pic bro~

Dhiya Fariza said...

i am so damn jealous of u right now

Amir Naufal said...

Dhiya:jangan nk jelas sngat la..bkan amir yg cuti..akak amir..baca x??hehe

Amir Naufal said...

popoi..nice kan..sngat amazing..kredit to my sis..atika na

Atika said...

Baguslah Amir. Akak pun malas nak update blog. Hehe. Best2. Tq Amir. :)

Amir Naufal said...

akak..amir pon dah lme x update..ni pon bru ade mood..bru rajin nk update...amir suka smua gambar akak..cantik..

::FAIZ:: said...

very nice picture

Fiq Fikri said...

amir bila ko gi ni??jels siot aku...
byk jugak duit ko ni mir..ahahha

hope ko update la blog ko ok..jgn bg semak ahaha:d gud luck

Cik Embun said...

waaaa~ bestnya... malam ni nak mimpi jugak.... =)

Anonymous said...

sila mendapatkan iphone 4 sekarang haha..gamba cantik..! lama x update blog yee

azalia hjsalleh said...

subhanallah. chantiknya ciptaan tuhan

Rtp Farra Arisha said...

alahhhhhhhhhhh cantiknya view nya! rasa nak pergi kat sana skrg jugakkkk! is that ur sis? titip salam buat dia. :))

zety said...

dari pendapat saya tak perlu kamera mahal untuk gambar yg cantik

anyway sangat cantik.subhanallah

Anonymous said...

pokcik amir.....

pudenz said...

smartttt...!

Tropical Ice Cream said...

eh macam lukisan kot .comey comey ^^

Nalisa Syahira said...

fuhhh . lawa gila .

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...