Sunday, December 5, 2010

Blog Baru (2010) Pilihan



Assalamualaikum..Selamat sejahtera..hai..hello..to reader yg amir sayang semua...Amir sayang kamu!.:D
yeaaaaaahhhhaaa!!!tadi jam 2.20pm..pada 05.12.2010..aku ade view satu blog yg semua tahu kot..
Blog baru 2010 Pilihan Malaysia..korng mesti lah tw kan..yg sebelum ini..adik beradik Irinie Marcello dan Aizul Marcello dan beberapa kategori lagi telah jadi juara Blog Pilhan Malaysia..Tahniah aku ucapkan..tabek Spring kt korng beb!!..:D

Ok...ak rse teruja kejap lah..nak tahu ape??ermmm...sebab ade kategori terbaru yg akan dipilih..iaitu Blog baru Pilihan Malaysia...dalam hati aku.."kalau lah aku tercalon"
berangan kejap!!!..haha..:D

aku xnak mencarut merepak bnyak2...yeahhhh,,haha..
untuk tercalon aku kana buat entry sikit...asalkan kretif..
entry pertama aku pada tarikh 15 Ogos 2010..yang bertajuk Salam perkenalan..pejam celik pejam dan celik..dah 3 bulan beb..ak pon x sedar..:)

 kepda owner Blog Pilihan Malaysia.Azman Roslan  kami blogger2 sngat berbesar hati utk say terima kasih berbanyak -bnyak kerana menubuhkan blog sebegini!!




15 comments:

mr.syazwan said...

lepas makin femes lerr ye

hehe

gud luck..

"da tercalon pun da kira syukur sangat2"

intonasi seorg artis.. haha

Edrina Zulkafli said...

good luck ! :)

Fiq Fikri said...

amir gud luck .mintak2 kite tersenarai ok..
ape2 pon gud luck..:)

Fiq Fikri said...

gud sekali lagi amir...:0
aku rase ko boleh menang ni...

Mah@mahu said...

Good luck moga berjaya tahniah lah..

Sutera_suci said...

Gud Luck to u too Amir :)

Anonymous said...

Salam..goodluck k ;))..
JOM UNDI SAYA GROUP9,NO346 =)
"1.BlogBaruPilihanMalaysia2010??"

Amir Naufal said...

fiq..tx fiq..sme2 gud luck..huhu..:D

Amir Naufal said...

sutera:..tx so much..:)

Amir Naufal said...

kimi..jom undi saya grup 1..no34..huhu..:)

BUDAK TINGGI said...

tahniah sbb tersenarai...gud luck k..
blog kamu best..byk gmbar2 yg cntik..
suke tengok..=)

GadisBesi said...

Good luck yehh .
Btw follow awak .
Jom undi sy no 74 grup 2 eh .
Thanks dear !

http://budakmulutbesheng.blogspot.com

♥ nur zaa ♥ said...

good luck dear..
undi nur kump 4, no.129
(=

izuddinrahim said...

undi milik anda. gud luck!

Diyanieee said...

jalan2 tgk calon2 BPM 2010..
nati karang baru undi..
tahniah + semoga berjaya yaa..
:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...