Monday, October 4, 2010

Kehadiran Sementara...Chubby

Assalamualaikum...salam satu dunia..
apa kabar????kawan2..readers..peminat klau ada..haha
perghhh..sudah agak lama amir tidak mgupdate ini blog..
sangat sibuk sekarang,,maklumlah..sudah perteganhan sem..final projek belambak..dengan test lagi.
amir naufal agak terpaksa rajin lah..mesti terpaksa rajin..wlaupun tahap peratus malas itul lebih dari rajin..terpaksa jugak rajin..YES kepada rajin..NO kepada malas...
org old school ckap usaha tangga kejayaan..malas tangga akan runtuh..layan~~..haha


berbalik pada cerita~~~~~
korng nak tahu tak..semalam merupakan mimpi terindah disulami dengan kesedihan bagi aku
mimpi terindah bermula kehadiran chubby dari bumbung menuju ke tingkap bilik aku..pastu dia kejut aku..usap2 aku...dalam lena aku terjaga..kucing yang aku rasa sudah hilang hampir 3 bulan datang kembali dalam hidup aku..aku lantas bangun memeluk chubby,,cium dia..

"chubby!!!..mana chubby pergi..abang rindu sangat kat chubby tau..selalu chubby teman abg tdo..skarng xde spe nk teman abg tdo..klau abg tertekan..bila abg peluk chubby,,abg rse sngat tenang...tpi sekarng chubby xde..abg sorng je chubby..sampai hati chubby tinggalkan abg..akak sedih tau bila tau chubby hilang.chubby x sayang kat akak ke..kat abang ke??..abg selalu marah chubby bkan abg x sayang chubby...abg terlalu sayang chubby!!!..ummi..qie..firdaus..abah..selalu sebut nama chubby..bila ummi tgok kucing lain..ummi slalu ckap..chubby x boleh lawan chubby tetap terbaik..chubby istimewa bgi kita chubby!!!.."

lantas selepas luahan itu..chubby dalam pelukan aku hilang..ak cari dia merata dalam bilik..dalam pencarian itu..kedengaran ketukan  pintu....aku rasa terkejut..apa itu???aku terus terjaga...dan kedengaran suara ummi untuk mengejut aku..Ya Allah..mimpi rupanya aku..chubby!!!!!mana chubby pergi..chubby x mati kan???..chubby sesat kan??..chubby x tahu nak balik rumah kan??..abg x boleh terima chubby sudah tiada!!!!...chubby!!!...baliklah!!!!!...air mata jantan menitis bagai di panah petir..apakah petanda mimpi aku ini????


Chubby, rest in peace dear. abang really miss u. you always be in our heart. love u 4ever and ever.

3 comments:

Anonymous said...

sedey . yeah , i mish my cat also . :'(

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

tomey nye cat dia...

Amir Naufal said...

fauzi..dia mmg sngat comel..wlaupun dia bkan parsi..tpi..mcm lebih dri parsi..:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...