Sunday, August 29, 2010

kekasih baru


adakah aku sudah ada kekasih?????
adakah aku sudah ade yg teristimewa???
dan adakah aku sudah ada buah hati???buah??hati???
prtayaan itu sngat keliru atau dalam bahasa penjajah ialah confuse
ok2..aku xnak biuuuuuul kan otak korng kamu,anda dan sejenis dgnnye..haha..
ermmmm..nak tahu siapa kekasih hati aku???
haaaaa!..ok,,nama kekasih aku ini ialah SITI NUR NIKON BT D3000
sedap kan namanye..kepada bakal2 ibu d luar 2..letak la ini nama..cnfom satu dunia kenal...haha..:-P
aku bru sje jmpe Siti aku nie kt PC fair??yeah...x menahan jmpe awek kt pc fair kan..huhu



Sayang aku nie mmg sngat comel..mcm tuanye kan..kan?kan???hehe
Aku syukur sngat beb..da lme kot ak nk beli DSLR nie..
seingat aku..lpas SPM semangat gila aku keje kt PARKSON jdi casher semata-mata nk beli bnda nie..
tpi hampeh..duit RM700 selama 3 bulan aku keje..ak beli bnda yg x patut..akhirnye ape yg nk dbeli x mnjadi..apa boleh buat..seru dia x smpai lagi kan..hehe...
akhrinye tarikh x ingat..PC fair bru2 nie ak dpat juga beli dgn titik peluh aku memujuk ummi nk beli bnda ini...
opsss..ak bkan jenis meminta ok..ak pujuk nk pinjam duit sje..nnti duit PT dpat amir gnti ye ummi..huhu
DGN harga rm1790 nk bnding harga biasa rm1980..mmg rugi x beli kt PC fair..




mmg berbaloi la sayang aku nie..cume xleh kawin dan melahirkan zuriat sje sayang aku nie..haha..
aku mmg la tngan suke berposing tnpa ada perasaan...muke mmg la gila bajet..xpe..POYO ITU MUTU KEUNGGULAN...ayat baru gua...waka waka..P
sjak ada sayang nie..aku x bnyak buang mse buat bnda x faedah..ade la gak hasil klau keluar dpat gambar yg menarik..puas gila la..nk bndaing dlu gne fon sony ericson ak yg hanya 5 megapixel..haha..


Mula2 ak x pndai la main sayang nie...sayang aku nie x bpe kenal aku kot..so dye malu2 kot kat aku..
ak manje2 dgn sayang..lme2 mkin ok la hasil sayang nie..kdg2 pelik gak gmbar yg sayang aku nie hasilkan..faham2 sudah..haha.




pastu aku dibntu Abg Shahrul aja cara nk mainkan sayang nie..
mmg bnyak la gak ilmu yg shahrul nie kongsi kt aku...so selama nie dye la yg snap pic aku yg..mmg cntik la.trbaik dri sawah!!..tx sngat2 bro!!



alhmdllah aku da mkin pro gne syg..hope lpas nie ak leh amek pic yg menarik..
aku tahu..kamu smua bosan tgok muke aku jekan..wellll!
lpas nie ak akan blaja dan blaja jdi pro potgrphr..mgkin da rmai gila kot..tpi ak suka2 je..hanya sekadar hobi baru aku.



OK geng..setakat ini sje ok..
sayang ak da pnggil nie..ha???..xla..ummi ak pnggil sruh sidai kain..huhu
sayang aku duk tdo je..ak x on lagi dye..biar dye rehat dgn secukupnye..
ok..i love u sayang..SITI NUR NIKON BT D3000..:)

7 comments:

FaizalSulaiman said...

perghh bleh tahan murah jugak la dslr neh.ruginya tak penah car kat pc fair..gambar pun cantik gak neh..

amir naufal said...

mmg murah gila..
da la dpat bnyak free gift..
xpe..nx pc fair amek peluang ok..
kumpul duit dri skarng,,hehe

Norhan fahmie rayza said...

ohhh
kekasih baru rupenyer.........

amir naufal said...

yeah..kekasih baru..:)

lieya orange M.I. said...

cun owh awek kamu..=) kalaulah sy dpt kekasih mcm tu jugak...huhuuu

amir naufal said...

cun gila kan..haha

fatian athiea said...

wah..sakan je nak braye:)
slmt ari rye

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...