Friday, March 16, 2012

Photoshoot Shila Amzah

Assalamualaikum
Hai hai hai
hari ini abg nak kongsi satu photoshoot 2 bulan lepas..
ulangi 2 bulan lepas..baru nk upld kt blog..haha
photoshoot bersama Shila Amzah?? sudah bertudung ke dia??haha
haha..guraua je..Actly Bukan Shila Amzah..namanya Shila Isham..kakaka...:p
ok..jom meh tengok gambar-gambarnya ok..:)







Sesiapa Ara MElaka Yg idam nk Photoshoot seperti ini..,malah lebih cantik lagi..
bolehlah Bayar dgn harga hanya RM100 Termasuk duit minyak..jom lah try..:)

11 comments:

ZWAN SABRI said...

Adoi!ingatkan betoi2 Shila Amzah tadi.. HAHA

Fiq Fikri said...

shila amzah la sgt kn ahahahha si shila tgok ni mesti dia suka ahahahha...

Nur Aien said...

melaka, kt eye on kann ? tmpt sy PHOTOSHOOT gak :D

Nur Aien said...

melaka, kt eye on. tmpt sy PHOTOSHOOT gak tuhh :D

Nur Aien said...

kt eye on kann ? tmpt sy PHOTOSHOOT gak tuhh :D

man yusoef said...

patah seribu hatiku...ceh tertipu -___-

therylisa nurul ain said...

nak join,,, tapi jauh :( melaka tu,, lisa kat johor

Tyntha Lana said...

Adeh, ni klik sebab ingatkn btul la shila amzah tdi tau. hehe

khalila ishak said...

grrrrrrrrr! tertipus pule. hehe

Cik Fara mengomel ~ said...

adoi... tertipu sudah!!! ingtkn btul2 shila amzah...
jemput sinngh n follow here
http://rendanghangus.blogspot.com/2012/03/new-look.html

nuha ahmad said...

gamba gamba sangatlah awsome!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...